Jaaroverzicht 2023 van juf Sas google.com, pub-4822511269067515, DIRECT, f08c47fec0942fa0
  • Foto van schrijverjuf Sas

Jaaroverzicht 2023 van juf Sas

De laatste dag van 2023 geeft me een mooie gelegenheid om terug te blikken. Het was een jaar vol emoties, hele mooie dingen maar ook verdrietige gebeurtenissen. Ik heb een aantal nieuwe patronen ontworpen en uitgeschreven, geblogd, gevlogd, veel laten zien op social media. Ik heb op de Handwerkbeurs in Zwolle gestaan en 2 workshops bij wolwinkels gegeven. Ook ben ik overgestapt van bibliotheek weer terug naar onderwijs. Dat was ook behoorlijk intensief maar is een hele goede keuze geweest. Ook hebben we veel gereisd. Dat bevalt zo goed dat we dit jaar besloten hebben om afscheid te nemen van ons vaste plekje in Burgh Haamstede.

Nieuwe baan

Hoewel ik niet zoekende was, heb ik in juli de beslissing genomen om de bibliotheek te verlaten en weer terug te keren naar het onderwijs. Het kwam echt op mijn pad en zo is juf Sas ook echt weer een juf. Ik werk nu 2 dagen (maandag en dinsdag) op een school in Tholen. Ik kan op de fiets naar mijn werk en het werken met kinderen vind ik weer geweldig.

Verdriet

Helaas was 2023 ook een behoorlijk verdrietig jaar. In mei stierf heel onverwachts mijn broer Paul en in juni neef Bart. In december overleed ook veel te jong Margreet, mede beheerder van de juf Sas FB groep. Dit sloeg er behoorlijk in. Verder veel verdriet en medeleven voor twee lieve zieke vriendinnen.

Website juf Sas

Op de website zijn 30 blogs gepubliceerd waarvan 12 maandvlogs. De website kreeg 10% meer bezoekers (120,3K) en had 333K postweergaven. Ik heb het blog van juf Sas aardig opgeschoond en veel oude berichten verwijderd. Ook de boekentipspagina is vernieuwd en ga ik weer bijhouden. Dochter Suzanne heeft 2 sokken haakpatronen gepubliceerd, sokken Soof en sokken Joy en Jolly. Schoondochter Elke heeft haar webshop Liefs Elke ondergebracht bij juf Sas. Zij maakt zelf kaarsen en verkoopt dingen waar ze zelf ook blij van wordt. Zo bundelen de creatieve vrouwen uit onze familie hun krachten.

Bloggen voor BERNINA

Ik heb dit jaar ook 12 blogs voor BERNINA geschreven. Ik heb weer veel nieuwe dingen uitgeprobeerd op mijn BERNINA B480.

Social media Lang Yarns

Ook in 2023 verzorgde ik de social media (facebook en Instagram) voor Lang Yarns NL. Heerlijk om te doen en van al die mooie prachtige bollen, krijg je vanzelf inspiratie. Ik kan je verklappen dat er weer een geweldige collectie aankomt.

Norah

Verder heb ik veel leuke reels kunnen maken met geweldige Norah kleding. Je vindt deze reels op mijn instagram en op mijn youtube kanaal. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Kleindochter

Maar het mooiste nieuws van 2023 is toch wel dat zoon Jens en schoondochter Elke hun eerste kindje verwachten. Het wordt een meisje, een kleindochter en ze wordt in mei 2024 verwacht. Zo bijzonder!

Kortom 2023 was een jaar met hoogte en dieptepunten.

Het juf Sas jaar in vogelvlucht

Januari 2023

-Sam en Julia van het Muizenhuis

-granny stripe gilet

Community Juf Sas

Kortom een mooi juf Sas jaar waarin ik ook groeide op social media, op Instagram @hakenmetjufsas heb ik nu 14.089 volgers (+997), YouTube 9.270 (+1.043), pinterest 9.003 (+1.958) en de juf Sas haak en brei Facebook groep heeft nu 21.721 leden (+3.667). De app telt 2.300 (+641) leden en ik heb 7.451 (+2.040) abonnees op mijn nieuwsbrief.

Afsluiting 2023

Het jaar 2023 sluiten we af, het tweede jaar als ondernemer. Leuk dat juf Sas uitbreidt. We hebben nog ideeën genoeg. Het was ook dit jaar weer een goed juf Sas jaar en ik hoop er een nog mooier juf Sas jaar van te maken in 2024.

Ook namens Jeroen wens ik iedereen een heel mooi, liefdevol, creatief en bovenal een gezond 2024 toe!

p.s. Zaterdag 13 januari 2024 sta ik op Handwerkbeurs in Houten. Zie ik je daar?

Haken met juf Sas op Instagram, Pinterest of YouTube

Meer haakinspiratie, volg dan:

juf Sas op Instagram @hakenmetjufSas

Nieuwsbrief

Mis niks en schrijf je in voor de maandelijkse nieuwsbrief van juf Sas https://www.jufsas.com/nieuwsbrief

Hashtag

Gebruik op social media de hashtags #jufsas #hakenmetjufsas en leuk als je een foto van jouw trui of vest post in de speciale juf Sas haak en brei facebook groep.

Vragen

Veel succes! Er is een speciale juf Sas facebook haak-en breigroep waar je je vragen in kunt stellen en mocht echt nog vragen hebben via contact op de site kan je me ook altijd bereiken. Ik pas alleen geen patronen aan, kan je geen advies geven over wol en haak niet op verzoek.

Haakboek

De smaak te pakken gekregen en wil je meer truien gaan haken? Juf Sas heeft ook een haakboek met 13 haakpatronen, 10 truien/vesten en 3 shawls. En het tweede haakboek is een boek met Amigurumi en fashion. Kijk hier voor meer informatie over de boeken www.jufsas.com/haakboek

1.105 weergaven4 opmerkingen

Recente blogposts